Despre mine

Fotografia mea
"Ce este minunat? Ceea ce nu înțelegem."

duminică, 30 noiembrie 2014

Tag - "Autumn melancholy"

  
   Am găsit tag-ul la Madeline McKaler și sunt nespus de mulțumită că am ocazia să îl fac. Până acum am mai făcut un singur tag - Dacă eram... , fapt ce dovedește că eu îmi aleg pe sprânceană tagurile!:))



REGULI:
- ataşează în postare şi banner-ul tag-ului (cel din dreapta) *dacă doriţi, puteţi prelua şi cele două mini bannere (Quick Autumn Test si Correlations) sau puteţi scrie voi cele două titluri, e alegerea ficarăruia
- dă mai departe tag-ul
 
 
 4 cuvinte care îți vin în minte când spui "toamnă": frunze, amintiri, școală, vânt

4 senzații pe care le simți în acest anotimp: melancolie (deși poate o capăt odată cu duzinele de compuneri despre toamnă!:) ), cuibăreală (îmi vin în minte căsuțele acelea mici, și toate lucrușoarele în miniatură), meditație pe diferite teme (îmi dau seama cum trece timpul și mă gândesc la micile mele eșecuri) și dragoste (mă apropii mai mult sufletește de prieteni)
 
4 planuri pe care vrei să le îndeplinești toamna asta (pe care le-am îndeplinit în cazul meu!:) )  : din nou, rezultate bune la învățătură, să mă fac iubită, să fiu mai duioasă, să mă bucur de ultimele momente din copilărie (deși nu am mai mult de 13 ani!:) numai că ... mi se pare că nu mai sunt cump eram, dar voi scrie despre asta în altă postare, pentru că sunt mai multe de spus și eventual pe celălalt blog în română.
 
Transcrie citatul preferat despre toamnă: "Bătrânețea începe ca toamna: cu melancolii, cu umbre care se lungesc, cu reverii și doruri vagi" - Octavian Paler

Acum creează tu un scurt fragment/ câteva versuri dedicate acestui anotimp (opțional, doar dacă aveți inspirație): Toamna naturii cu toții o putem vedea: posomorâtă, colorată, rece, tristă. Dar oare cu toții simțim și toamna sufletului? Eu una sunt sigură că și sufletul nostru are anotimpurile lui, dar de care numai puțini se îngrijesc. Dar, asta e!, fiecare are părțile lui bune și părțile lui rele....

1. Covor de frunze: Cărţi citite de tine cu un subiect mai trist, dar care au până la final un mesaj optimist (şi ce mesaj ţi-au transmis)

Singur pe lume - nu știu cât de tristă a fost, pentru că băiețelul avea parte și de unele bucurii. Sunt convinsă că mulți dintre voi ați citit-o, mă înțelegeți, deci. Mesajul: când te aștepți cel mai puțin la un lucru, exact atunci se rezolvă totul. Am citi cartea acum câțiva ani buni, și ceea ce îmi aduc aminte e că mă făcuse să îmi doresc, pentru un timp, să ajung dresor de câini, cum era Vitalis!:)

2. Picături de ploaie: Ultima carte citită care te-a făcut să lăcrmizi şi 2-3 cuvinte despre aceasta
 Păi... sincer, nu mai știu exact, dar am impresia că "Hotarul nestatornic", pe care l-am REcitit a n-a oară. Este o carte superbă, o citesc cu orice prilej, nu aș putea renunța la ea sub nicio formă. Am plâns la moartea lui Moș Gheorghe.

3. Cană aburită de ceai/ ciocolată caldă: O carte care ţi-a încălzit sufletul în zilele reci
  Micuțele doamne - am citit-o chiar anul trecut, de Crăciun, și știu că mi-a umplut sufletul cu o așa atmosferă de fericire, încât, deși nu îmi aduc prea bine aminte de ce se întâmpla în carte, știu că mi-a plăcut mult și chiar am fost preocupată să citesc și alte scrieri ale autoarei.

4. Plimbare lungă prin parc: O carte cu multe pagini, pe care ai citit-o fără să simţi cum trece timpul
Doamna de Monsoreau - oh, da, cartea asta cu 800 de pagini și ceva, primită de Crăciun, acum 1 an - 2. O citesc, mai bine zis sorb ce este scris în pagini și, la fel ca Hotarul nestatornic, o recitesc în fiecare vacanță de atunci încoace.

5. Pulover călduros: Cea mai drăgălaşă carte pe care ai citit-o vreodată
Heidi - ori nu îmi vine alta în minte acum, ori chiar asta e singura drăgălașă....:) Deși nu o citesc așa des....Mai des văd filmul!:)

6. Must: O carte excesiv de siropoasă, plină de dulcegării
Nu știu.... Nu citesc romane "excesiv de siropoase, pline de dulcegării", dar nu pot spune că nu știu niciun roman de dragoste. Și cum sunt o mare fană Alexandre Dumas, îmi plac la nebunie poveștile de dragoste din : Doamna de Monsoreau, Regina Margot, Colierul reginei, Cei trei mușchetari, Vicontele de Bragelonne, Robin Hood. În ordine aleatorie!:)) Merită citite toate, vă dau cuvântul!

7. Dovleac scluptat: Lectura ideală pentru Halloween
NU CITESC AȘA CEVA, NU SUNT DE ACORD CU HALLOWEENUL.
 
8. Ceaţă de toamna: O carte complicată pe care nu ai înţeles-o, pe care nu ai reuşit să o desluşeşti integral 
 
Moby Dick - am citit primele pagini și am abandonat-o, deși știu că introducerile sunt plictisitoare în general, oricum mi se pare o carte respingătoare....
9. Miros de scorţişoară: O carte tentantă, de care te-ai apuca chiar acum să o citeşti, dacă ar fi în posesia ta
Regina Margot - având în vedere că nu e vacanță, m-aș apuca de ea, deși ca să o pot citi, ar trebui să merg la bibliotecă...:)) Dar, oricum, mă străduiesc de nu știu când să termin David Copperfield pentru școală...deci nu aș avea timp nici așa!:)) Fără să îl mai pun și pe bebe la socoteală!;)
 
10. Castane: O carte de care dai peste tot, despre care se scrie pe toate blogurile, dar care ţie nu ţi-a trezit interesul pănă acum
Nu am dat de nicio carte de acest fel.... din fericire!:))
 
11. Melancolie: Cartea pe care o recomanzi tuturor să o citească toamna asta
Deși a trecut toamna, o puteți citi și iarna: David Copperfield. Nu am terminat-o, dar acest roman îmi place peste limite. Probabil ați și citit-o, este foarte cunoscută pentru că e de calitate.
 
Îmi pare foarte mic tag-ul ăsta, pentru că îmi place așa mult subiectul.... V-aș ruga ca de fiecare dată când găsiți un tag, spuneți-mi într-un comm de el, pentru că eu cum intru doar în weekend, mai ratez unele postări... 
 
 Mă bucur că mâine vine iarna, o să mai scriu și mâine despre asta!;)
 
Trimit tag-ul la numai 5 persoane, ca să nu lungesc postarea:
  1. Larisa  
  2. Liuba
  3. Ella
  4. Diana
  5. Loredana  
Știu că am venit cam târziu, dar abia ieri am găsit tag-ul.... De asemenea, pot participa și alți doritori, dar să lăsați link într-un comentariu.... Eu voi lăsa link-ul postării la fiecare omuleț care cred că s-ar bucura de acest tag!

13 comentarii:

  1. Buna!
    Multumesc pentru nominalizare.
    Am citit cu placere randurile scrise de tine aici.
    Hahaha! :)) Nici eu nu am reusit sa citesc Moby Dick cap-coada. :))
    Sper sa nu te superi ca nu ma antrenez in joc dar am unele probleme cu postarea fotografiilor si chiar cu editarea (am constatat azi)... :(
    Iti doresc un minunat start in iarna!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Diana! Nu mă supăr, deși mi-ar fi plăcut să mai văd tag-ul acest la bloggeri dragi....:) Sper să se rezolve problemele cât mai repede, Diana! Iarnă frumoasă și sclipitoare, Diana! Tu pupic! xxx

      Ștergere
  2. Iti multumesc mult pentru tag, esti o scumpa, nu stiu daca voi avea timp sa il fac, sunt implicata in multe proiecte, mult de munca la serviciu.Iti multumesc ca te-ai gandit la mine, suflet drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te înțeleg, Ella, nu e nimic! Știu cum e să nu ai timp... Așa se explică de ce tocmai ieri am luat tag-ul...:)
      Te pupic cu drag, Ella!

      Ștergere
  3. ·.✿✿ミ
    Merci pour ce beau partage chère Maria
    C'est SUPER !

    Bon début de semaine

    Bises d'Asie jusqu'à toi 。♫° ·.
    ✿⊱·.✿✿ミ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Nancy! I'm glad you enjoy my post...;)
      Kiss you!:*

      Ștergere
  4. La mulți ani,România!
    Să ai o zi frumoasă și plină de bucurii,MARIA!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani, România! La mulți ani, ELENA!

      Numai bine și multă fericire! Sper că ai petrecut o zi frumoasă!

      Pupicei, mii de pupicei!

      Ștergere
  5. I'm glad to meet you! I have already visited your blog and it's amazing! I will follow you, be sure! ;)
    A nice winter!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de nominalizare, Maria!
    Esti o fetita cu totul speciala.
    Esti o tanara domnisoara cu torul speciala si deosebita!!
    Multa bafta in continuare la scoala si sa ai si o iarna frumoasa si rodnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Loredana! Să știi că și tu ești deosebită, îmi place cum gândești și sufăr când ai probleme.... Mulțumesc pentru gândurile frumoase, Loredana!<3

      Ștergere
  7. Imi plac foarte mult raspunsurile tale si de abia astept sa vad postarea cu ce crezi tu ca s-a schimbat la tine.
    Ma bucur ca ai facut acest tag.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu m-am bucurat că l-am găsit la tine!:)) Când mai găsești vreunul, sunt gata să îl preiau!;)

      Binee, te anunț când o termin, ca nu e pe blogul ăsta!;) Pupici dulci, Madeline!:) :*

      Ștergere

Vă mai aștept pe la mine cu brațele deschise!:)

Banner