Despre mine

Fotografia mea
"Ce este minunat? Ceea ce nu înțelegem."

sâmbătă, 21 septembrie 2013

Happy Weekend - Cununia civilă a unchiului meu

Azi a fost cununia civilă a unchiului meu. Nu a fost multă lume. A fst totuși frumos. Am făcut poze la Casa Căsătoriilor, la restaurant și la masă. Eu am făcut deja poze în sala pe care o vom ocupa mâine!;) 
Sper să vă placă pozele!

  • -Bulă, ce vrei să te faci când te vei face mare? -Soldat! -O să te omoare dușmanii... -Atunci mă fac dușman!
  • O brunetă, o roșcată și o blondă erau la un concurs de minciuni. Bruneta: -Eu gândesc că am o vilă în Australi! -BEEP! -Minți! Roșcata: -Eu gândesc că am o motocicletă! -BEEP! -Minți! Blonda: -Eu gândesc... -BEEP! -Minți!
  • O blondă tocmai dăduse examenul pentru șofat. Se duce la o prietenă tot blondă și-i spune că a picat. -Ce nu a fost corect? -Păi, în giratoriu era un semn pe care scria 30 și eu m-am învârtit cu mașina de 30 de ori... -Sigur ai greșit la numărătoare!
  • Blonda în mașină: -Nu înțeleg... Aici sunt trei pedale și eu am numai două picioare....
  • Ce face o blondă în deșert? Curăță praful!
  • Prietena mea blondă are un cuțit în mașină care este special pentru tăiat centura de siguranță în caz că rămâne blocată din cauza unui accident. Își ține acest cuțit în portbagaj...
  • O blondă se plimba liniștită, când deodată vede o mașină fără șofer, care mergea. Conștientă de pericol, sare în mașină și trage frâna de mână. Când iese, dă nas în nas cu proprietarul, un bărbat foarte atrăgător. -Începuse să meargă singură, dar am sărit în ea și am tras frâna de mână! spune ea foarte mândră. -Știu, eu o împingeam....
Postarea participă la jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 37

6 comentarii:

  1. Sa ai parte de multa distractie! Bancurile cu blonde sunt reusite intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa de piatra indragostitilor!
    Viata frumoasa tuturor!
    Imi plac bancurile cu blonde! :)) Sunt intre preferate, dupa cele cu politisti! :)
    Happy weekend! Spor la invatat! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Frumoasa locatia, de bun gust. Frumos de fapt totul. Imi plac si rochitele voastre. Sunt surorile tale? Cea micuta este Elena? A crescut mult.
    O nunta e un eveniment deosebit. Inseamna ca ai un weekend foarte agitat dar si frumos.
    Le urez, cu drag, casa de piatra tinerilor casatoriti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! :) Si da! :) Dar Elenița nu prea vorbește. Decât spune mama și ceva asemănător cu Mimi (singurul lucru pe care am învățat-o). Mi zice apă... Dar nici pe aia nu o spune bine!:))
      Mulțumesc! :)

      Ștergere

Vă mai aștept pe la mine cu brațele deschise!:)

Banner