Despre mine

Fotografia mea
"Ce este minunat? Ceea ce nu înțelegem."

marți, 2 iulie 2013

Meloman pentru o zi

Videoclipul de mai jos are toate melodiile dintr-un 
film indian Shree 420.
Sorin ne spune mai multe!;)

20 de comentarii:

  1. Probabil ca la varsta ta si mie îmi placeau filmele cu Raj Kapoor si melodiile indiene, dar acum mi-a trecut! :))))))
    pup, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da?! Păi, atunci și eu o să trec peste ele... Cu muzica de azi, e greu să-ți păstrezi o părticică de timp pentru muzica trecutului îndepărtat... :)
      Te pupic! O zi frumoasă, Minnie!

      Ștergere
  2. Filmele indiene! Faine ...un trend, o moda in zilele noastre ....Sunt o industrie incredibila .... Sunt cateva secvente interesante aici, in videoclip ....

    Pupici, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mie-mi plăceau mult de tot, ocupau locul 1 mereu!:) Și le-am pus repede, înainte să-mi schimb părerile!:)
      Te pupic! O zi frumoasă să ai, Alexandra!

      Ștergere
  3. Salut Maria!
    Sunt încântat. A fost frumos să aud.
    a ta :)
    lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, dragă Lucia! Ma bucur că ți-a plăcut!
      Te pupic!

      Ștergere
  4. Am avut o perioada in care ma uitam la filme indiene. Nu am fost niciodata fan, dar ajunsesem la un acord cu cealalta persoana(care aproape adora filmele indiene) sa ne uitam impreuna la un film pe saptamana. Si erau filme din astea pe national tv duminica seara, nu stiu daca mai sunt si acum, si 2-3 luni ma uitam duminica la filme indiene :)) Ma invatasem cu ele imi placeau, dar acum nu mai urmaresc:))
    Si cred ca am vazut si filmul din care sunt melodiile alese de tine pentru ca, ciudat, inca imi sunt cunoscute :)
    O seara placuta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Eu aș fi vrut să merg la cinema... Dar e bine și la computer cu familie!;)
      Tu să ai o zi plăcută!:)

      Ștergere
  5. Frumos ,mi-a placut alegerea ta!
    O seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Sorin!
      O zi frumoasă, foarte frumoasă să ai!

      Ștergere
  6. Si mie imi placeau mult filmele indiene si inca ma mai uit la unele filme mai noi!
    Mi-a placut alegerea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, dragă IULISA!
      Și eu mă mai uit la cele noi, dar ăsta e pe lista "Vechi"!:)
      Te pup!

      Ștergere
  7. Si mie imi place muzica indiana, mai selectiv asa, dar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Ooo, da, nu cred că mi-a scăpat nici unul, chiar dacă uneori dormeam sănătos! :)
    Sora mea, adolescenta, nu avea voie să meargă singură şi mă târa pe mine... peste tot. :)
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și bine făcea! Cum?! Să te lase să nu vezi și tu?!:)
      O zi minunată, Anastasia!

      Ștergere
  9. :))Noi cantam varianta romaneasca.
    Am pantofii japonezi/Pantalonii mi-s englezi/Ii nemteasca sapca mea/Vagabond scrie pe ea(Indiana-i inima.

    RăspundețiȘtergere
  10. SUPERBA MELODIE ,FELICITARI

    RăspundețiȘtergere

Vă mai aștept pe la mine cu brațele deschise!:)

Banner