Despre mine

Fotografia mea
"Ce este minunat? Ceea ce nu înțelegem."

vineri, 18 ianuarie 2013

Cinema și floricele...

..de porumb!
      Pentru că e școală, nu mai putem viziona zilnic câte un film. Ne-am gândit că ar fi mai bine pentru toți să avem această activitate decât vinerea seara, după ce se termină săptămâna de școală.
      Și ca să fie mai ca la cinematograf, facem și floricele de porumb.
Ionuț și floricelele de porumb
        Nu e frumos? Ce ar fi să încercați și voi?
        Azi ne vom uita la Prinț și cerșetor, deși l-am mai văzut, dar de maul de tot!
        Happy weekend!

6 comentarii:

  1. Buna maria !
    Si eu obisnuiesc sa fac floricele cand vizionam un vilm!
    Weekend minunat va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ionut si floricelele de porumb. Ce mi-a placut!
    Sunteti grozavi.Maria se poate descarca pe internet filmul asta?Nu de alta dar am si eu o printesa caruia cred ca i-ar place.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da , a fost o idee minunată ( și-un film minunat :) ) .

    ECA

    RăspundețiȘtergere

Vă mai aștept pe la mine cu brațele deschise!:)

Banner